2023. júl 12.

Rólam

írta: Barta Szonja
Rólam

Üdvözletem!

Barta Szonja vagyok, egy 22 éves tetovált lány, aki szereti a kreatív dolgokat. A testem a vásznom, amin kifejezem magam és a történetemet. Minden tetoválásomnak van egy jelentése és egy története, amit szívesen megosztok veled, ha érdekel. Például van egy rózsa a bal vállamon hátul, ami az anyukámat szimbolizálja, aki mindig mellettem állt és támogatott. A jobb karomon egy farkas van, ami az erőt és a hűséget jelenti. A hasamon pedig egy kis madár van, ami a szabadság iránti vágyamat fejezi ki.

A tetoválások mellett más művészeti formákkal is foglalkozom. Szeretek zenélni, gitározni és énekelni. A zenében megtalálom a lelki békémet és a kifejezési lehetőségemet. A kedvenc zenekaraim közé tartozik a Linkin Park, az Imagine Dragons és az Arctic Monkeys. Szeretek koncertekre járni, és élvezni a hangulatot és az energiát.

A másik szenvedélyem az olvasás. Imádom belemerülni egy jó könyvbe, és elutazni más világokba. A kedvenc íróim között van J.R.R. Tolkien, J.K. Rowling és George R.R. Martin. A fantasy és a sci-fi műfajokat kedvelem a legjobban, mert szeretem a kreativitást és az új ötleteket.

A jövőben szeretnék sokat utazni, és megismerni más kultúrákat és embereket. A bakancslistámon szerepel Japán, Új-Zéland és Kanada. Szeretnék tanulni más nyelveket is, jelenleg angolul és németül beszélek.

Ha hasonlóak az érdeklődési köröd, vagy csak beszélgetni szeretnél velem, írj bátran. Örülök az új ismeretségeknek, és kíváncsi vagyok rád.

Szólj hozzá